Zuid Amerika

Deze weblog gaat over een reis door Zuid Amerika.

My Photo
Name:
Location: Deventer, Overijssel, Netherlands

Wednesday, December 27, 2006

Toch in Chili

Hoi Webloggers, hier mijn eerste actie uit Chili.
Na een lange reis van in en uitchecken zit ik nu toch op de fiets. Luister nooit naar een taxichauffeur want die zette me af op de autobaan en daar kwam ik niet zo snel vandaan. ben nu in Rancagua ten zuiden van Santiago en ga straks richting kust, (Pichilemu) ongeveer 180 km. ,waar het hopelijk wat koeler is. Afgelopen nacht op een camping gestaan, waar ik de enige gast was. daar mijn kerstdiner gegeten, een heerlijke dikke soep met rundvlees (casuda). de eerste indrukken van Chili zijn prima, behulpzame en vriendelijk mensen. mijn Spaans valt hier en daar wat tegen, dat betekent dat ik soms geen idee heb wat ze allemaal tegen me zeggen. Groeten uit een heet en stoffig Chili.
Jos

3 Comments:

Blogger Martin van de Vrugt said...

Há Jos!
Goed te horen dat je veilig bent aangekomen in Chili (volgens ons zonder "e" aan 't eind! Blijkbaar is niet alleen je spaans wat ontoereikend maar laat het nederlands je ook al in de steek! :-D )

Fiets lekker!

Groet,
Martin, marit & kids.

6:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jos het T-shirt staat je goed. Ik kan niet anders zeggen......

Bernhard, Jelma en de kids

7:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo lieve papa,
Ik ben blij dat je veilig bent aangegekomen en dat je het naar je zin hebt in Chili.

Liefs en dikke kus Nina

PS. leuk t-shirt

8:45 AM  

Post a Comment

<< Home